Teknoloji Blog

Pardus nerden nereye ? ?

Posted in Açık kaynak, Pardus - Linux by Çağrı on Mart 21, 2009

Milli işletim sistemimizi bilmeyen yoktur heralde PARDUS bahsediyorum 😦 . Ama ne yazıkkı üzelerek söylüyorum pardus türkiyede gelişemiyor nedenmi Sağolsun MEB geçen sene Okulda bilgisayar toplamınında listeye baktıgımda açık kaynak yazılım(pardus) Gördüm tabikide sevindim gururlandım .Ama ne yazıkkı sonradan haberlerı geldı pardus ‘u kaldırmışlar KOCAMAN ?.Tabikide Microsoftun bir anlaşması var meb ile okullarda ünv , vsvs okullar microsoft diye .Tabi bu durumda pardus nasıl gelişsin ? Okulda arkadaşlara sordugum zaman pardus diye onlarda oda ney buyur burdan yak :S Biz kendi malımızı destek vermeyi sevmiyoz .Markette bir yiyecek alacağımız yerde millet gidiyor yabancı mal alıyor vede onu desteklıyor ama bizde yabi kusur aranıyor.İlk zamanlarda tabikide kusurlarıda olmuştur .Burda bunu çıkarıyorum tabi pardus kullanmasını öğret sen önce linux nedir onu öğretki demi ama çok sinirime gidiyor bu demi hoca ?
Neyse bişey demiyorum Yolun açık olsun Pardus

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. kcarakilic said, on Mayıs 3, 2009 at 3:29 pm

    helal olsun kardeşim çok güzel bir yazı gerçektende öyle adamlar daha pardus ne diye makaraya alıyorlar konuştuğunda bilgi vermeye çalıştığında da ya bi s.. git gibi ifadeler kullanıyorlar
    microsofta o kadar bağımlı olmuşlarki herşeyin en iyisini en güzelini microsoft yapar microsofttan şaşmam vs. gibi tabirler kullanabiliyorlar nasıl bir psikoloji bu hala anlamış değilim..
    umarız ki ileriki zamanlarda milletimizin aklı başına gelir..
    “Neyse bişey demiyorum Yolun açık olsun Pardus”


Bir Cevap Yazın

